Friday, October 19, 2012




        Huh~~  lama tak post kat blog.. sorrylah sebab saya sibuk sangat hari tu. Almaklumlah PMR. nasib baik PMR baru habis soo lega sikit.. thanks kepada semua yang blogwalking kat blog saya dan yang comment kat chatbox.. Thanks alot u all. 

       Esok saya dengan Aira akan pergi ke Melaka.bertolak awal pagi esok,harap-harap sepanjang perjalanan tak ada aral melintang.. Amin..saya pun tak ada banyak benda nak cerita so kepada yang blogwalking kat blog saya tu terima kasih sangat sebab blogwalking juga dekat blog saya walaupun tak banyak post..
       Kalau ibu saya beri saya bawa laptop ke Melaka esok, INSYAALLAH saya akan post lagi. Ni jelah yang saya nak post sebab nak kemas barang pula takut tak sempat.. BYE!! BYE!! 

1 comment:

  1. Выбирай! проверенные индивидуалки Москвы Almaklumlah PMR. nasib baik PMR baru habis soo lega sikit.. thanks kepada semua yang blogwalking kat blog saya dan yang comment kat chatbox.. Thanks alot u all.
    Всё что от тебя требуется.... это отдаться мне!И все твои фантазии превращу в реальность!

    ReplyDelete