Saturday, July 28, 2012

Huh..
Setelah sekian lama tak update blog disebabkan nak study cause percubaan PMR dah nak hampir tiba..
Takutnye~~
Erm..berbalik kepada tajuk 'Ada Aku Kisah" saya nak cerita rasa tak puas hati 
dan benci dekat seorang mamat ni sebab dia suka sangat kutuk saya ni k-pop addict..
Setiap kali nampak saya mesti panggil saya korea, k-pop or korea koya..
Then, yang lawaknye ada ke patut dia nyanyi lagu suju sorry-sorry sebab nak sakitkan hati saya??
Haha!! ketinggalan zaman sungguh,.. tapi hari semalam kebetulan dia dan saya and kakak saya 
balik sekolah jalan kaki so mungkin dia saja je kot nak buat saya sakit hati dengan 
ayat-ayat yang selalu cakap dekat saya..huh..menyampahnya..
kakak saya lagi larh sakit hati sebab waktu dia menganjing saya dia nyanyi lagu sorry2. saya ketawa and
kakak saya cakap.

Kakak: Ketinggalan zaman sungguh budak tu.. ye pun nak menganjing 
carilah lagu baru sikit..banyak lagi lagu lain..
Saya:Tu larh pasalnya kak..budak dah ketinggalan zaman mana tahu apa2..dah lah asyik ulang sorry2 tu dari 
tadi.. 

Then kitaorang gelak je sampai balik rumah.. bila fikirkan balik, memang menyakitkan hati dan lucu..
  HAHA!!!!

No comments:

Post a Comment