Saturday, May 5, 2012



~Gambar Hiasan~

Hari ni saya sedih sangat sebab....
saya telah kehilangan salah satu kawan baik saya...
Siapa?
Maisarah...
~Yang pakai shawl warna kelabu tu~

tapi, sekarang tak sampai 4 bulan kami kawan...
Maisarah dah nak pindah ke Sarawak...
Sedih gila... Sebab nanti dah tak boleh borak dengan awak dah...

Tadi sempatlah big hug kiss pipi untuk kali terakhir sebelum dia naik plane hari Ahad ni...
sedih... mengapa kejam sangat awak Maisarah?
Sampai hati awak... Kesian Humaira...
nyawa Humaira dah terbelah dua... Yelah "Kembar" Humaira dah tak da...
Nak tahu kenapa kembar?
seemestinya bukan kerana tarikh lahir ye... tapi sebab nama...
cikgu pun kekadang tersasul panggil nama Maisarah bila panggil Humaira....
Takpelah tak kisah pun...
Maisarah kalau awak baca entri saya ni...
ingatlah :

Text saya selalu kat telefon, Facebook, twitter dan lain-lain lagi....
Jangan lupa hantar kad raya.... - nak juga dapat kad raya bercop Sarawak...
Jangan lupakan saya,Humaira dan Sofiah tau...  *wink*wink*
yang paling penting share ye soalan peperiksaan percubaan Sarawak nanti...

Dengan penuh pasti saya akan rindu awak...kalau awak lupakan kiteorang..memang siap awak dengan saya..


#Copy from Humaira tapi edit sikit..NGEE~~~




No comments:

Post a Comment